انگلیسی - دوره کودکان

  انگلیسی : دوره کودکان - آشنایی بیشتر با دوره

این دوره ویژه رده سنی 4 تا 10 سال برگزار می گردد که شامل هفده ترم آموزشی jolly phonics نه ترم آموزشی let's go phonics چهارده ترم آموزشی English time میباشد.

  منابع آموزشی

آشنایی با دوره

JULLY PHONICS

این سیستم ویژه کودکان 4 سال به بالا می باشد این سیستم برای اولین بار در کانادا برای کودکان مهاجر مورد استفاده قرار گرفت و بالغ بر 6 سال است که در کانون بهرستگان توسط کتاب کارهای این سیستم که همگی بر اساس توانایی کودکان توسط مدیریت مجموعه طراحی و با استقبال بالا مواجه شده است .

 این سیستم دارای 7 سطح می باشد که تعدادجلسات هر ترم بر اساس چارت اعلام شده ، زمانبندی شده است.

این سیستم بر مبنای داستانها و فعالیت های کلاسی جذاب طراحی شده که بیشتر تمرکزش روی مکالمه می باشد از ویژگی این کتاب نسبت به کتابهای دیگر تمرکز بر روی نوشتن (Writing) خواندن (Reading) و شنیدن (Listening) که در واقع از مهارتهای اصلی زبان بوده و همچنین گرامر(Grammar) که برای این گروه سنی بسیار ضروری است، در قالب مکالمه (Conversation) آموزش داده می شود.

 

تنوع گوناگون تمرینها و لغات جدید که در قالب کتابها و فلش کارتهای آموزشی تدوین شده توسط مدیریت مجموعه  زمینه را برای یادگیری زبان در محیط واقعی و طبیعی کلاس آماده می سازد که این امر کمک شایانی در پیشرفت تحصیلی و یادگیری ساده تر زبان در مدرسه نیز دارد.

کلیه اصول مقدماتی و مهارت نوشتاری به طور کامل در این دوره آموزش داده می شود. طراحی این کتاب با درس های کوتاهش این حس را به زبان آموز می دهد  که پروسه یادگیری زبان بسرعت پیش می رود و اعتماد به نفس آنها را بیشتر می کند. مکالمه های این کتب اصطلاحات رایج انگلیسی،  پاسخ ها و سوالات مربوط به انگلیسی روزمره را شامل می شود.

در کنار کتاب اصلی به منظور تکمیل مطالب آموزشی مرتبط با دروس کتاب، فیلم و نرم افزارهای آموزشی، کتب کمک آموزشی، گرامری، داستان های کوتاه و هماهنگ با سطح کلاس و همچنین دیکشنری مخصوص کودکان برنامه ریزی و تدریس می گردد.

 

LET’S GO PHONICS

این سیستم ویژه زبان آموزانی است که توانایی خواندن و نوشتن و مکالمه در سطح JULLY PHONICS

را دارند و در این سیستم آمادگی لازم جهت مکالمه در زمانهای مختلف را پیدا می کنند و همچنین با مجموعه ای وسیع از لغات آشنا می شوند که جمله سازی و انشا نویسی در زمانهای مختلف با این لغات همگی به بهبود مهارت خوانداری و نوشتاری ایشان کمک میکنند.

 

ENGLISH TIME

این سیستم ویژه کودکان و نوجوانانی است که روش های آموزشی پایه ای را گذرانده اند و چهار مهارت اصلی را کسب نموده اند و نیاز به آموختن مطالب درسی بالاتر را دارند.

چنانچه داوطلب دوره های آمادگی خواندن و نوشتن به روش های مختلف را در سایر آموزشگاه ها گذرانده باشند پس از آزمون تعیین سطح می توانند وارد کانون بهرستگان شوند.

این سیستم دارای 6 سطح می باشد که تعدادجلسات هر ترم بر اساس چارت اعلام شده ، زمانبندی شده است.

 

نحوه برگزاری دوره: 

 

نوع کلاس

 

تعداد جلسات در هفته

 

روزهای و ساعات

گروهی: حداقل 10 حداکثر 15 نفر

نیمه گروهی: حداقل 4 حداکثر 7 نفر 

خصوصی: یک یا دو نفر

طی سال تحصیلی

عادی دو جلسه

تابستان نیمه فشرده 

سه جلسه

طی سال تحصیلی (شنبه / سه شنبه)

( یکشنبه چهارشنبه ) ( دوشنبه پنج شنبه )

تابستان سه جلسه در هفته زوج یا فرد

صبح بین ساعات 9 الی 12 و عصر 14 الی 19:30