انگلیسی - دوره بزرگسالان

  انگلیسی : دوره بزرگسالان - آشنایی بیشتر با دوره

این دوره کاملترین و به روز ترین پکیج آموزش زبان انگلیسی برای افراد 16 سال به بالا با لهجه American از سطح مبتدی Beginner تا پیشرفته Advanced می باشد.

  منابع آموزشی

آشنایی با دوره:

متد آموزشی New American English File محصول سال 2015 دانشگاه Oxford است. ویژگی خاص این سری کتابها به روز بودن، جذابیت فوق العاده و بهره گیری از آخرین روش های آموزشی استاندارد اروپا و آمریکا و همچنین DVD های  هر درس می باشد که مجموعه ای کامل و جذاب است. این سری ویدئو های آموزشی از محیط های کاملا واقعی و فرهنگهای رایج دنیا و مردم واقعی تهیه شده است.

 

CEF که مخففCommon European Framework  است، استانداردی است که کشورهای اتحادیه اروپا برای تعیین سطح واقعی زبان آموز بکار می برند.  این سیستم بی هیچ شکی کاملترین روش برای تعیین سطح استاندارد می باشد. این سری کتابها طبق استاندارد CEF از A1 تا C2 دسته بندی شده اند.

A1 زبان آموز در این سطح با اصول اولیه زبان، اصطلاحات ساده و مکالمات روزمره آشنا می شود.

A2 زبان آموز در این سطح به تدریج پیشرفت خود را در یادگیری اصطلاحات و مکالمات روزمره مشاهده کرده، لغات و مطالب گرامری پیشرفته تری را می آموزد.

B1 زبان آموز در این سطح کاملا به امور روزمره مسلط گردیده و به راحتی میتواند در کشورهای انگلیسی زبان مشغول به کار، تحصیل یا زندگی گردد.

B2 زبان آموز با تکنیک های مهارتی زبان آشنا شده، می تواند در بحث ها شرکت کند و در خواندن متن های طولانی به درک مطلب بالایی برسد و مهارتSpeaking  خود را در سطح نسبتا خوبی تقویت کند.

C1.2 در این سطح که همان Adv (یا پیشرفته) می باشد، زبان آموز در هر چهار مهارت و دو زیر مجموعه مهارت، تسلط کامل را کسب کرده و دارای آمادگی کامل برای شرکت در دوره تکمیلی زبان FCE که اولین مدرک بین المللی اعطایی زبان درکشورهای انگلیسی زبان است می باشد.

نحوه برگزاری دوره:

 

نوع کلاس

 تعداد جلسات در هفته

روزها

ساعات برگزاری

گروهی: حداقل 10 حداکثر 15 نفر

خصوصی: یک یا دو نفر

سه جلسه

دو جلسه در هفته

زوج

فرد

جمعه

صبح ها: 9 الی 13

عصرها: 13:30 الی 21

جمعه ها: صبح 9 الی 14

یکشنبه _ سه شنبه

نیمه گروهی: 4 تا 7 نفر

سه جلسه

دو جلسه در هفته

زوج

فرد

جمعه

صبح ها: 9 الی 13

عصرها: 13:30 الی 21

جمعه ها: صبح 9 الی 14

یکشنبه _ سه شنبه