فرانسه - دوره مبتدی تا پیشرفته

  فرانسه : دوره مبتدی تا پیشرفته - French

این دوره کاملترین پکیج آموزش زبان فرانسه بوده و هدفش آموزش تکمیلی در تمامی مهارت ها و اخذ مدارک بین المللی تسدف سطوح استاندارد A1 تا C2 می باشد.

  منابع آموزشی

 آشنایی با دوره:

این دوره آموزشی، با متد Vite et Bien، که یک روش سریع و کارآمد برای یادگیری زبان فرانسه‌ است. در واقع این روش به شما کمک می‌کند تا در مدت کوتاهی بتوانید مکالمات روزمره را انجام دهید و به سرعت پیشرفت کنید. متد Vite et Bien ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که یادگیری زبان فرانسه را برای شما جذاب‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم متد Vite et Bien که آن را از سایر متدها متمایز می‌کند، مکالمه‌محور بودن آن است. همانطور که می‌دانید، یادگیری زبان فقط به گرامر و لغت محدود نمی‌شود. مهم‌ترین بخش یادگیری زبان این است که بتوانیم از آن در مکالمات روزمره استفاده کنیم. این متد طوری طراحی شده  است که از همان ابتدا شما را وارد دنیای مکالمه می‌کند.

این متد در عین دارا بودن محتوای غنی، روند سریعی دارد و آنگونه که از نامش پیداست، در کوتاهترین مدت و به بهترین شکل زبان فرانسه را آموزش می‌دهد. در زیر به اختصار به چند مورد از مزایای این متد آموزشی بی‌نظیر اشاره می‌کنیم:

  •  روند یادگیری را تسریع می‌کند: این متد با تمرکز بر موارد ضروری و اساسی، امکان پیشرفت سریع را فراهم می‌سازد و به کمک آن می‌توانید زبان فرانسه را سریع و مؤثر یاد بگیرید.
  • اعتماد به نفس شما را تقویت می‌کند: با تمرکز بر مهارت‌های شفاهی و ارتباطاتی، به شما این امکان را می‌دهد تا از ابتدا صحبت کردن را تمرین کنید. و این امر شما را قادر می‌سازد تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و با زبان فرانسه احساس راحتی کنید.
  • متنوع و سرگرم کننده است: این متد برای جذاب کردن یادگیری، فعالیت‌های تعاملی، بازی‌ها و تمرینات مختلفی را ارائه می‌دهد، طوری که شما از یادگیری زبان فرانسه خسته نخواهید شد.
  • یک دید جامع از زبان را ارائه می‌کند: این متد به شما امکان می‌دهد مهارت‌های زبانی را در همه ابعاد و زمینه‌ها از جمله گرامر، واژگان، تلفظ و غیره کسب کنید. این یک رویکرد کامل و جامع است تا در مدت زمان کوتاهی شما را به یک فرد فرانسه زبان تبدیل کند.