انگلیسی - دوره نوجوانان 14 تا 17 سال پیشرفته

  انگلیسی : دوره نوجوانان 14 تا 17 سال پیشرفته - آشنایی بیشتر با دوره

این دوره گروه سنی 14 تا 17 سال را در بر می گیرد که هر کتاب شامل 12 درس است و از مجموعه کتاب های solutions به عنوان کتابهای اصلی استفاده می شود.

  منابع آموزشی

آشنایی با دوره:

مجموعه کتاب solutions یکی از عناوین آموزشی انتشارات آکسفورد است که در ۵ سطح قابل‌دسترسی است. سطح اول کتاب برای زبان‌آموزان مبتدی در نظر گرفته شده و این مجموعه تا جلد پنجم یعنی سطح پیشرفته پیش می‌رود.

نوجوانانِ ۱۴ تا ۱۹ سال مخاطبان اصلی این کتاب هستند و موضوعات درسی به شکل هوشمندانه‌ای روحیات این گروه سنی را پوشش می‌دهد تا باعث ترغیب آن‌ها به یادگیری بیشتر شود.

یکی از ویژگی‌های مهم کتاب solutions روش آموزشی و فعالیت‌های هر مبحث است که به زبان‌آموز نوجوان کمک می‌کند تا در هنگام صحبت کردن با اعتمادبه‌نفس بیشتری ظاهر شود.

تمرین‌های کتاب هم طوری طراحی شده‌اند تا فرد بتواند از واژه‌ها و ساختارهای گرامری آموخته شده در گفتار و نوشتار به شکل روان استفاده کند.

مشخصه‌ی دیگر تمرین‌های این کتاب این است که قابلیت شخصی‌سازی دارند و هر زبان‌آموز می‌تواند در قالب آن تمرین ایده‌ها و نظرات خود را ابراز کند و به گفت‌وگو تشویق شود.

علاوه بر این اهداف آموزشی در تمرین‌ها و درس‌ها با شیب آهسته‌ای پیگیری می‌شود تا زبان‌آموز گام‌به‌گام به تسلط برسد و از پیچیدگی یک‌باره‌ی مطالب احساس دلسردی نکند.

ساختار واضح نقشه یادگیری، انعطاف‌پذیر بودن درس‌ها و تنوع مطالب این کتاب به‌گونه‌ای است که مسیر آموزش را برای مدرسان انگلیسی نیز آسان‌تر می‌کند.

هر یک از سطح‌های این کتاب دارای درسهایی کاربردی است که در هر یک به موضوعاتی مثل امور روزمره، غذا، حیوانات، سفر، مدرسه، تکنولوژی، افراد معروف، حمل‌ونقل، ویژگی‌های شخصیتی، ظاهر افراد و... پرداخته می‌شود.

هر درس ۸ قسمت دارد و هر قسمت برای تقویت یکی از جنبه‌های آموزش انگلیسی در نظر گرفته شده است. سه آزمون دوره‌ای این کتاب برای سنجیدن میزان پیشرفت زبان‌آموزان ارائه شده که از ویژگی‌های جالب این کتاب محسوب می‌شود.

 

.

نحوه برگزاری دوره: 

نوع کلاس

تعداد جلسات در هفته

روزهای و ساعات

گروهی: حداقل 10 حداکثر 15 نفر

نیمه گروهی: حداقل 4 حداکثر8نفر

خصوصی: یک یا دو نفر

دو جلسه

12 جلسه دو ساعته

طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده