انگلیسی - دوره 8تا 14 سال

  انگلیسی : دوره 8تا 14 سال -

این دوره به طور تخصصی از پایه آموزش 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را برای کودکان و نوجوانان 8 تا 14 سال در برمیگیرد

  منابع آموزشی

کتاب انگلیش تایم یک دوره محاوره 6 مرحله‌ای است که برای دانش آموزان پایه ابتدایی که انگلیسی را برای اولین بار مطالعه می‌کنند در نظر گرفته شده است. این کتاب برای کودکانی طراحی شده است که زبان انگلیسی را به ‌عنوان زبان دوم (EFL) می‌آموزند و به‌ طور کلی زبان انگلیسی را خارج از کلاس نمی‌شنوند.

برنامه درسی زبان انگلیسی به ‌صورت طبیعی و با آهنگی ثابت پیش می‌رود و فرصت‌های بسیاری را برای تمرین زبان جدید در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. هدف این مجموعه توسعه مهارت‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری زبان‌آموزان از طریق فعالیت‌هایی است که حس کنجکاوی آنان را بر می‌انگیزاند و برایشان جذاب و مفرح است.

در کانون زبان بهرستگان برای هر درس به زبان آموزان یک لیست از کلمات جدید بهمراه تعریف اصولی آن گنجانده شده که زبان آموز براحتی سطح زبان خود را افزایش و به سرعت قادر به صحبت کردن خواهد بود.

مجموعه کتاب انگلیش تایم

کتاب زبان‌آموز

کتاب‌های زبان‌آموز دارای تصاویر زیبا و رنگی و طراحی واضح و ساده هستند. این تصاویر زبان‌آموزان را به صفحاتی برای کشف و تجربه زبان هدایت می‌کند و علاقه و انگیزه‌شان را افزایش می‌دهد. سطوح ۱ تا 6 انگلیش تایم شامل دوازده درس چهار صفحه‌ای و چهار درس دو صفحه‌ای برای بازبینی هستند. هر درس دارای یک تم مشخص مانند "در خانه" یا "در مدرسه" برای ارائه یک متن به زبان انگلیسی است. هر صفحه از درس دارای عملکردهای تک‌زبانه است تا تمرکز صفحه مشخص باشد.

درس‌های کوتاه این اجازه را به زبان‌آموز می‌دهد تا حس کند که به سرعت در حال پیشرفت است و در آن‌ها انگیزه و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. بعد از هر سه درس، دو صفحه دوره درس‌های قبلی در قالب محتوای جدی و پرمعنا ارائه می‌شود. بعد از مرور درس‌های قبلی، برنامه‌های درسی آموزشی، زبان‌آموز را با اطلاعات اضافی و مجموعه واژگان مرتبط با موضوعاتی مانند ریاضی، طبیعت یا جغرافی آماده می‌کند. زبان‌آموزان دانش خود را در زمینه‌های مختلف تقویت می‌کنند. واژگان جدید را از طریق فعالیت‌های پروژه‌ای در برنامه درسی تمرین می‌کنند.

در انتهای هر کتاب زبان‌آموز "دیکشنری مصور من" وجود دارد که زبان‌آموزان واژگانی را که یاد می‌گیرند در آن می‌نویسند. علاوه بر آن چهار چک ‌لیست به ازای هر واحد درسی وجود دارد و این فرصت را به زبان‌آموز می‌دهد تا دانسته‌های خود را محک بزند، بنابراین در آن‌ها حس اعتماد به نفس ایجاد کرده و به والدین این اجازه را می‌دهد که پیشرفت فرزندانشان را در فراگیری زبان انگلیسی دنبال کنند.

 

کتاب کار انگلیش تایم

دو نسخه از کتاب کار وجود دارد. یک نسخه مستقل و یک نسخه با دسترسی به تمرین آنلاین. یک کتاب در ادامه سری کتاب‌های زبان‌آموزان است که به ازای هر صفحه از کتاب اصلی یک نسخه برای تقویت نوشتن و خواندن هر یک از درس‌ها را فراهم می‌کند و فرصتی عالی برای معلمان جهت ارزیابی درک مطلب و حفظ زبان را ارائه می‌دهند. در کتاب‌های کار سطح ۱ و ۲ در بالای هر صفحه یک کادر وجود دارد که هدف هر درس زبان را برای زبان‌آموزان مشخص می‌کند تا به‌عنوان مرجع و انجام تمرینات از آن استفاده کنند.

 

 آزمون‌ها

آزمون‌های میان دوره و آزمون نهایی به شما کمک می‌کند تا زبان‌آموزان خود را از نظر تسلط بر واژگان، دستور زبان و مکالمه ارزیابی کنید.